Eerste dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carlijn Geluk - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carlijn Geluk - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Door: lijntjee

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

04 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Zoo, Daar ben ik dan!! Hier heb ik zo lang van gedroomd en nu zit ik er eindelijk! om eerlijk te zijn besef ik het nog niet helemaal, dat ik hier gewoon 6 maanden ga verblijven! ik vind het super!! ik heb nog lekker vakantie dus dat is al helemaal lekker.

Vertrek+eerste dagen:
Het was allemaal nogal hectisch, Je kent me waarschijnlijk wel, alles op het laatste moment, duss moest nog zoveel inpakken en mijn VOG (bewijs van goed gedrag) regelen. maar gelukkig is het allemaal gelukt. Alleen de VOG is nog niet binnen, dus op het vliegveld was het wel even riskyy, We hadden gezegd dat we op vakantie kwamen, maar toen ze vroeg om ons retour ticket voelde ik hem al aankomen.. ze vond het dus een beetje raar dat ik hier 6 maanden op ''vakantie'' kwam, ik kreeg al een rode boei, dus we hadden het toch maar eerlijk uitgelegd en gelukkig liet ze ons binnen. Op het vliegveld kregen we onze huur auto, het was wel een beetje een brak wagentje maar je kan niet alles hebben, en ik heb er gelukkig nog geen kakkerlak in gezien dus dan is het goed! wel kantelde hij bijna omdat we er 3 koffers,2 grote tassen & 2 laptoptassen ingeladen hadden, we kwamen de berg bijna niet op hahaa!

Toen we aankwamen hebben we eerst onze Internet Abbo's geregeld voor onze telefoon en godzijdank want onze WIFI verbinding in het appartement is niet al te best (hoewel we vandaag al heeeeel de dag internet hebben, olee)

Toen lekker naar ons appartement, mijn zus kende gelukkig de weg al dus dat was geen probleem ( ik zie mezelf hier al helemaal verdwalen) Bij aankomst in ons appartment voelde ik me al gelijk thuis! alle mensen hier zijn aardig en ze hielpen gelijk onze bagage omhoog sjouwen! Ik ben super blij met ons lekkere appartementje! ben er heel trost op. We hebben zelfs een heerlijk zwembad voor de deur, Kan niet beter toch?

We hebben de afgelopen dagen veel boodschappen moeten doen omdat we niks hadden om schoon te maken etc. Maar nu zijn we helemaal geinstalleerd.

Ik ben nog een paar daagjes vrij, 6 september is mijn eerste stage dag, Spannend!!

Ik ga nu lekker douchen want we gaan straks lekker uit eten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2010

Eerste dagen!
Carlijn

Going worldwide !!!!

Actief sinds 03 Sept. 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 9079

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 18 Augustus 2015

Going DOWN UNDER!!

28 Oktober 2012 - 24 Mei 2013

7 maanden Spaans studeren in Barcelona.

01 September 2010 - 28 Februari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: