De reis - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Carlijn Geluk - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Carlijn Geluk - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

01 November 2012 | Spanje, Barcelona

Even een korte update vanuit De auto ergens in Frankrijk! Daar ga ik dan, ik heb gister een super fijne avond gehad en ik realiseer steeds. Meer wat mijn vrienden voor me betekenen , bedankt voor het fijne en intieme afscheidsfeestje !

Na 4 uurtjes te hebben geslapen werd ik al gewekt door paps. Ik voelde dat de zwakheid wel aanwezig was, mede mogelijk gemaakt door Natascha en Justin door hun heerlijk zoete shotjes ;)

Me zussie was lekker thuis uit Amsterdam en ook hoefde ik gister nog geen afscheid te nemen van mijn lieve nichie Tine en me bestie Chantalleke. Het was een best emotioneel afscheid maar ik ga wel weer een heel mooi avontuur tegemoet !

Aangezien ik gister al van iedereen te horen kreeg dat ik toch echt teveel bagage had gepakt heb ik er vanochtend toch nog het een en ander uitgehaald. Ik heb er wel weer 1 paar schoenen bij terug gedaan, ja sorry mam;) 12 paar valt mee toch?
Alsnog zijn we nu op weg in een propvolle auto, maar aagh!

Vannacht overnachten we ergens in zuid Frankrijk en morgen ochtend zetten we onze reis voort naar BARCELONAAA! Verder weet ik eigenlijk nog niet echt wat ik kan verwachten zondag en maandag, maar dat komt vast wel goed..!

Nogmaals bedankt lieve vrienden en familie!

Adios amigos!!
Jullie horen snel weer van mij!

Liefs, kussies en huggies, Carlijn!

  • 01 November 2012 - 19:16

    Esther En Harrie:

    Zet hem op Carlijn !!

    Je kan het meid ! Je bent een kanjer !!!

    Wij zullen je volgen bij je avontuur.

    Dikke kussen Harrie en Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Going worldwide !!!!

Actief sinds 03 Sept. 2010
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 9085

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 18 Augustus 2015

Going DOWN UNDER!!

28 Oktober 2012 - 24 Mei 2013

7 maanden Spaans studeren in Barcelona.

01 September 2010 - 28 Februari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: